14 май, 2007

Пъстърва на тиган

Тази рецепта видях в телевизионно предаване и ми направи впечатление с простотата и скоростта на изпълнение. След като я опитах, ми направи впечатление и с отличния резултат.

В олио запържвам накълцани на филийки десетина скилидки чесън. Сол и черен пипер на вкус. Добавям нарязани на филийки два средни домата. Когато доматите се стопят до сос, слагам в тигана две пъстърви, като се опитвам да ги покрия със соса. Пържа по 5-6 минути на страна. Сервира се заедно със соса.

Сосът от домати с чесън е чудесна добавка към месото. Не е необходимо да правите гарнитура, само ще развали вкуса.

2 коментара:

Elena каза...

6te ja probvame skoro! kypili sa pastyrva vka6ti...!!!:)

Elena каза...

майка изпробва, но аз не присъствах...беше вкусно, малко беше прегорила соса според мен и мазничко повече ми се видя и каза, че е сложила и малко вино!?...самата риба беше станала превъзходна! сочна и никак не миришеща на риба :)