08 август, 2007

Най-сетне - дусан кебап

Започнах с "най-сетне" не защото най-сетне съм сготвил друсан кебап. Написах го, защото най-сетне получих муза да сготвя нещо по-така. По-точно, да сготвя нещо въобще. Жегите ми дойдоха в повече този път. Никога не съм понасял топлото с усмивка, ама май ЕГН-то ми вече не ми помага в това отношение.

Даде Господ, захладня, аз настинах, но поне ми се отвори апетит. А с апетита идва яденето, казват, при мен между двете често се явява и вдъхновение.

Запекох на скара нарязани на парчета - свинско филе; пилешко филе; черен свински дроб. Важното е да не са препечени, дори препоръчвам да останат леко а л'англе. В тенджера нарязах голяма глава лук на едри парчета. Добавих месото. Сипах мъ-ъ-ъничко мазнина, една супена лъжица горчица. Захлупих тенджерата и друсах, докато ми отмаляха ръцете. Това е. Лукът омеква, сосовете се смесват и се получава доста вкусно ястие. Сервирайте с пържени картофи или картофено пюре, може и със салата от зеленчуци. Ала аз лично не можах да накарам благоверната су съпруга да не яде лютеница. Никога не съм и успял.

Няма коментари: