02 юли, 2010

Мусака с патладжани... Почти

Назовах това ястие "мусака с патладжани", защото е най-близко май то творението ми. Преценете и давайте идеи. Резултатът се хареса твърде на благоверната ми съпруга, така че ще трябва да го правя от време на време.

Цялата работа тръгна от там, че имах пакет замразени печени и белени патладжани, към които по-добрата ми половина прояви гастрономически интерес, ама да не бъдело кьопоолу.

Съставки:
  • Голям буркан печени белени червени чушки.
  • Печени патладжани (виж горе и се оправяйте, както можете).
  • Картофено пюре - 1 пакет.
  • 500 гр. телешка кайма.
  • 2 гл. лук.
  • 3-4 скилидки чесън.
  • Подправки - сол, черен пипер, доволно чубрица, кимион.

Задуших лука и чесъна, после добавих каймата и я запържих на трохи.

На дъното на тавичка наредих чушките, разрязани напречно на две. Отгоре разпределих каймата и я постлах с патладжаните. Добавих малко олио - 2-3 супени лъжици. Най-отгоре покрих с картофеното пюре. Запекох ястието в предварително загрята фурна до 200 градуса за час. Трябва пюрето за започне да почервенява като на нашамарени бузи.

Подходяща е за всички сезони.

2 коментара:

Elena каза...

обожавам мусака с патладжани, и това бе ми харесало, ако не беше картофеното пюре...нещо не ми е на място

Анонимен каза...

Baccarat - Wolverione
Baccarat. This game is part 실시간 바카라 사이트 of a fun online baccarat game called Baccarat. The game is designed for beginners and professional players. The game is played with